«Осінь – загадкова гостя…» |
Вивчення вірша «Одяг» |
«Кап-кап-кап» |
«Казка про те, як образився
одяг» |
Проведення онлайн заняття
(Googlemeet) |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Одягнемо ляльку на
прогулянку» |
«Зроби добрий вчинок» (інтегроване) |
«Осінь – загадкова гостя…» |
Число і цифра 2. Поняття про
пару. |
«Чобітки для
Катрусі» |
Проведення онлайн заняття
(Googlemeet) |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Зберемо
ляльку на свято» |
«Сезонний одяг» |
«Загадки
про одяг» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Осінній одяг» |
«Кольоровий шарфик» |
Дидактична
гра «Осінній одяг» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Бабуся і дідусь» Катерини
Перелісної |
«Ми – одна сім’я!» |
Мультфільм «Тото: Я допомагаю» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Тато, мама, я - це моя сім’я!» |
«День Гідності і Свободи» |
«Будинок для родини» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Чашечка для
матусі» |
Трудова
діяльність: |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Тато, мама і
я» |
«Мамині помічники
для Попелюшки» |
«Моя сім’я» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Білка і добра людина» Василя Сухомлинського |
Руханка «Гарний настрій» |
«Груффало» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Добрі справи» |
«Охайність та ввічливість,
перш за все!» |
«Будка для собачки» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Все різне навколо: форма.
Кільки кольорові» |
«Повітряні
кульки» |
«Їм
самостійно!» |
Проведення онлайн заняття
(Googlemeet) |
«Ввічливі слова» |
«Емоції та почуття» |
«Два
вовки» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Добрі та погані вчинки» |
«Цукерка для друга» |
Спостереження
за осіннім дощем |
Руханка «Колобок» |
«Колобок на новий лад» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Природа України» |
«Ой рушник, рушничок» |
«Український віночок» |
«Українські слова» |
«11 ефективних способів
допомогти дитині повірити у себе» |
«Осінь – загадкова гостя…» |
«Осінні листочки» |
Трудова діяльність: «Підметемо у кухні» |
Верба і калина |
Ранкове вітання: |
«Про користь калини» |
Дитина у світі мистецтва - малювання: «Символи України: калина, колосок» |
Спостереження: за калиною |
1. Організована освітня діяльність: Розвиток мовлення (художня література): |
Особистість дитини (фізичний
розвиток): |
Ляльковий театр: |
·
Ранкове
вітання: «Доброго ранку, осінь
прекрасна!» |
Дитина у природному довкіллі: Тема: «Скоро осінь промине» |
Дитина у соціумі: |
Дитина у
сенсорно-пізнавальному просторі –
конструювання: |
·
Ранкове
вітання: «Доброго ранку, осінь
прекрасна!» |
Дитина у
сенсорно-пізнавальному просторі: |
Тема: «Хвостик для білочки» |
·
Спостереження: За голубом і горобцем |
·
Ранкове
вітання: «Доброго ранку, осінь прекрасна!» |
Розвиток мовлення: Тема: «Зимуючі
птахи» |
Особистість дитини -
здоров’язбережувальна: |
·
Ранкове
вітання: «Доброго ранку, осінь
прекрасна!» |
Комунікативна діяльність: |
Дитина у світі мистецтва – малювання: |
·
Ранкове
вітання: «Доброго ранку, осінь
прекрасна!» |
Мовлення дитини (художня література): |
Особистість дитини (фізичний
розвиток): |
Розвага: |
·
Ранкове
вітання: |
Дитина у природному довкіллі: |
Дитина у соціумі: |
Дитина у
сенсорно-пізнавальному просторі –
конструювання: |
Дитина у
сенсорно-пізнавальному просторі: |
Дитина у світі мистецтва -
ліплення: |
·
Ранкове
вітання: |
Розвиток мовлення: |
Особистість дитини - здоров’язбережувальна: |
Самостійна художня діяльність: |
Комунікативна діяльність: |
Дитина у світі мистецтва -
малювання: |
Мовлення дитини – художня література: Слухання вірша «Рідний дім» Євгена Железнякова https://www.youtube.com/watch?v=19pDjFm5FN4&t=1s
|
Дитина у природному довкіллі: |
Дитина у соціумі: |
Дитина у сенсорно-пізнавальному
просторі: |
Дитина у світі мистецтва -
аплікація: |
· Трудова діяльність: Самообслуговування «Етикет за столом» https://www.youtube.com/watch?v=q2JHVqXsFvs |
«Доброго ранку, осінь
прекрасна!» https://www.youtube.com/watch?v=TGwUwGu77pg |
Розвиток мовлення: |
Особистість дитини: здоров’язбережувальна: Тема: «Безпека вдома» |
Тема:
«Рідний дім» |
Дитина у світі мистецтва - малювання: Тема: «Казковий будиночок» |
· Ранкове вітання: «Доброго ранку, осінь прекрасна!» https://www.youtube.com/watch?v=TGwUwGu77pg
|
Дитина у природному довкіллі: Тема: «Дива на городі та в саду» https://www.youtube.com/watch?v=mZHLc_rxsNE&t=182s
|
Дитина у
сенсорно-пізнавальному просторі –
конструювання: |
Дитина у
сенсорно-пізнавальному просторі: |
Дитина у світі мистецтва -
ліплення: |
· Пошуково-дослідницька діяльність: Тема: «Чи можна малювати фруктами й овочами» https://www.youtube.com/watch?v=eg4WjP-YLao&t=8s |
Особистість дитини: здоров’язбережувальна: |
Комунікативна діяльність: Тема: «Ходить гарбуз по городу» |
Дитина у світі мистецтва - малювання: Тема: «Гарбуз-карапуз» |
·
Спостереження:
За овочами на городі |
Доброго ранку, осінь прекрасна!»https://www.youtube.com/watch?v=TGwUwGu77pg
|
Особистість дитини (фізичний розвиток): Тема: «Осінь» |
Дитина у природному довкіллі: Тема: «Що буває восени» |
Дитина у соціумі: https://www.youtube.com/watch?v=9fY8KeohZMA Тема: «Падають, падають листочки золоті»
|
Ранкове вітання: «Доброго ранку, осінь прекрасна!» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі: Тема: На гостини до Осені https://www.youtube.com/watch?v=_tB8SV5MSIY
|
Ранкове вітання «Доброго ранку, осінь прекрасна!» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): Тема:«Смачна та корисна їжа» https://www.youtube.com/watch?v=RiRxsfi2sR0
|
2024 - 2025 н.р
https://www.youtube.com/watch?v=UlYxRnVSpWc Дитина в соціумі: |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Жучок-сонечко» (штампування) |
Мультфільм
«Бджілка Мая» |
Мовлення дитини: «Комахи. Хто живе в траві?» |
Особистість дитини (фізична культура): https://www.youtube.com/watch?v=4Z95u30Fe4I «Жучок» |
Мовлення дитини (художня література): Вивчення вірша «Метелик» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Комахи безпечні та небезпечні» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Посади метелика на квіточку» https://www.youtube.com/watch?v=qpxQ4m-ZPJw |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Сонечко – райська комаха» https://www.youtube.com/watch?v=FKE9GG1sbX0 |
Дитина у
природному довкіллі: |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Чарівна гусінь» https://www.youtube.com/watch?v=cr4MVmm3JBI
|
Дитина в соціумі: «Розумна пташка» (інтегроване) https://www.youtube.com/watch?v=j4-Hh0BMYXY |
Мультфільм «Чого
у лісі не буває?» |
Мовлення дитини (художня література): Слухання віршів Г. Макуліної «Їжак-тупотун» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Діти в лісі» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Подорож до лісу із зайчиками» https://www.youtube.com/watch?v=5G_nc5ifZFs
|
Спостереження: За кущами та дерева навесні https://www.youtube.com/watch?v=tHDiMCY63VE |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Парканчик для городу» |
Мультфільм «Про
ферму та фермера» |
Особистість дитини (фізична культура): «Тракторець» https://www.youtube.com/watch?v=lBpn6DYbJkY |
Мовлення дитини (художня література): «Моя сім’я» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Правила безпечної поведінки в природі: у лісі, на луках»https://www.youtube.com/watch?v=p5NPeSsGHns |
Спостереження: За весняним дощем https://www.youtube.com/watch?v=RaCT79W1wGk |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Доріжки для сестричок» https://www.youtube.com/watch?v=WeZ6xH0hTAM |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Парканчик для саду» |
Дитина у природному довкіллі: «Весна до праці кличе» (інтегроване) https://www.youtube.com/watch?v=M7OPK7SZra0&t=71s |
Дитина в соціумі: «Колобок: правила поведінки з незнайомими людьми» https://www.youtube.com/watch?v=gY6xjkX7zE8 |
Театралізація
української народної казки «Колобок» |
Особистість дитини (фізична культура): «Фізкультура для малят-кошенят» |
Мовлення дитини (художня література): Пожежна безпека. Слухання казки «Солом’яний бичок» https://www.youtube.com/watch?v=dyjTY2U2ez4 |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Дивні і небезпечні знахідки» https://www.youtube.com/watch?v=W8ZH-wkajW4 |
Спостереження: За пожежною машиною https://www.youtube.com/watch?v=t44s2m_1Dzo |
Мовлення дитини (художня література): Пожежна безпека. Слухання казки «Солом’яний бичок» https://www.youtube.com/watch?v=dyjTY2U2ez4 |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Дивні і небезпечні знахідки» https://www.youtube.com/watch?v=W8ZH-wkajW4 |
Дитина у природному довкіллі: «Наша безпека в наших руках» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Букет квітів» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Крапанка» |
Музичний мультик
«Великдень» |
Мовлення дитини: «Великдень – чудове свято!» https://www.youtube.com/watch?v=peOuH_gTvC4 |
Особистість дитини (фізична культура): «Встало вранці ясне сонце» https://www.youtube.com/watch?v=zdKB0UYiO5I |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Велике - маленьке» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Парканчик для квітника» https://www.youtube.com/watch?v=K_rK4H8IO5k |
Дитина у природному довкіллі: «Вербна неділя» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Вербові котики» https://www.youtube.com/watch?v=FNHNmUQTrxc |
Спостереження: За вербовими котикамиhttps://www.youtube.com/watch?v=aa2ZQ4XTnaU |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Гребінець» https://www.youtube.com/watch?v=fwRq9Cttt0M |
Мультфільм
«Малюк вчиться мити руки перед їжею» |
Розвиток мовлення: |
«Частини тіла» |
Особистість дитини (фізична культура): «Великі і маленькі ніжки» |
Мовлення дитини (художня література): Читання вірша О. Висотської «Ми уміємо чисто митись» https://www.youtube.com/watch?v=fYrvfcqOT_U |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Органи чуття» |
(математика):«Веселе сонечко» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): З паличок |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Намисто для Софійки» https://www.youtube.com/watch?v=TKXROjlByOg |
Експериментально-дослідницька діяльність: «Що ми знаємо про воду?» |
Дитина в соціумі: «В здоровому тілі – здоровий дух» (інтегроване) |
Особистість дитини (фізична культура): «Ранкова зарядка» |
Мовлення дитини (художня література): Слухання вірша Г. Бойко «Здоровим будь» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Розпорядок дня» https://www.youtube.com/watch?v=jmDHdvzcfj4&t=1s |
Дитина у
сенсорно-пізнавальному просторі (математика): |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Квітка здоров’я» |
Дитина у природному довкіллі: «Будемо здорові!» https://www.youtube.com/watch?v=QndDmKlNB3k https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-valeologii-dla-ditej-rannogo-viku-tema-budmo-zdorovimi-266599.html |
Експериментально-дослідницька діяльність: «Секрети мила» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Весняні кульбабки» |
Мультфільм «Як
підсніжник друга знайшов» |
Особистість дитини (фізична культура): «Вже весна прийшла» |
Мовлення дитини (художня література): Вивчення вірша К. Перелісної «Пролісок» (мнемотехніка) https://www.youtube.com/watch?v=IhnAx-ENI0Y |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Лікарські рослини» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Різнокольорові квіти» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Наша квіточка» |
Дитина в соціумі:«Кімнатні квіти полюбляємо, ми за ними доглядаємо» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Поллємо квітку» |
Мультфільму
«Конкурс квітів» |
Особистість дитини (фізична культура): «Дереві високі» https://www.youtube.com/watch?v=IYrE4yT7meg |
Мовлення дитини (художня література): Слухання вірша Надії Красоткіної «Квіти на підвіконні» https://www.youtube.com/watch?v=BF7l4jgf3lU |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Правила безпечної поведінки з собаками» https://www.youtube.com/watch?v=S6GT2H3xNco |
Спостереження: За фіалкою https://www.youtube.com/watch?v=W-i56c2J5TI |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Де чиї речі?» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Квітка» https://www.youtube.com/watch?v=GrKk6poMVZE&t=116s |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Весела квіточка» |
Паперові квіти |
Театралізація
казки «Курочка ряба» |
Особистість дитини (фізична культура): «Казкова фізкультура» |
Мовлення дитини (художня література): Розповідання української казки «Колобок» https://www.youtube.com/watch?v=QYWs0HhWMkA https://doshkilnyk.in.ua/hra-zaniattia-z-rozvytku-movlennia-tema-rozpovidannia-kazky-kolobok-z-vykorystanniam-mnemotablytsi/
|
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «В гості до ведмедика» https://www.youtube.com/watch?v=WqUQJIF2mks |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Поличка для книжок» https://www.youtube.com/watch?v=cXl1dh8Kyps |
Дитина у природному довкіллі: «Стежинами казок» (інтегроване) |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Зернятка для курочки» |
Пошуково-дослідницька діяльність: «Книжки із казками» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Зірочки в небі» |
Розвиток мовлення: «Сонечко ласкаве» |
Особистість дитини (фізична культура): «Виглядаєм сонечко» |
Мовлення дитини (художня література): Слухання вірша Грицька Бойка «Сонечко» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Водичко, водичко, умий моє личко» |
Дослід «Чому
потрібно мити руки з милом?» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Сонячний зайчик» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Подорож у космос: ракета» https://www.youtube.com/watch?v=Tq5c-YpONYs |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «До сонечка у гості» |
Експериментально-дослідницька діяльність: Дослід «Ніч і день» https://www.youtube.com/watch?v=pbLkbEw2vRg |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Повітряна кулька «Дякую» |
Лялькова вистава
«Казка про ввічливість» |
|
Мовлення дитини (художня література): Заучування вірша Оксани Кротюк «Найкраща мама» https://www.youtube.com/watch?v=Au7yekatl0I |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Охайні звірята» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Пригоди котика Мурчика» https://www.youtube.com/watch?v=TO3fx9TBz6I |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Велика та маленька башточки» https://www.youtube.com/watch?v=gmB--tUcMKA |
Дитина в соціумі: Слухання вірша Тараса Шевченка «Зацвіла калина» (інтегроване) Додаток_2 https://www.youtube.com/watch?v=ZeoOL2TQJ5c https://www.youtube.com/watch?v=Y7wuYp9kkEg
|
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Як уберегтися від злих мікробів?» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Стонога» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Весняний дощик» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Встала весна», за віршем Т. Шевченка |
Дитина в соціумі: «Садіння цибулі» |
Лялькова вистава
«Казка про весну» |
Мовлення дитини (художня література): Слухання вірша П. Воронька «Падав сніг» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Обережно, бурульки!» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Веселий сніговик»https://www.youtube.com/watch?v=ELJp3_yCQs8 |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Бурулька» |
Спостереження: За бурульками https://www.youtube.com/watch?v=kWNWEVykHQA |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Сніг іде» https://www.youtube.com/watch?v=B9sAt59poeY Додаток_8 |
Дитина в соціумі:
|
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Рушничок для кухара» |
«Колобок» (театр
тіней) |
Особистість дитини (фізична культура): «Ліпимо сніговика» |
Мовлення дитини (художня література): «Тото: Я з України» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Професія лікаря» |
4. Спостереження: За працею двірника взимку https://www.youtube.com/watch?v=fsZYhAzqhVw&t=1s |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «В гості до художника» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Меблі» |
Дитина у природному довкіллі: «Професії вивчаю – Анфісі допомагаю» |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Колеса для машини» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Дорога» |
Особистість дитини (фізична культура): Руханка «Автобус» |
Розвиток мовлення (художня література): «Транспорт» https://www.youtube.com/watch?v=g4BLvzLwiZQ |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): https://www.youtube.com/watch?v=C1rfus14Li8&t=76s «Наш друг Світлофор» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Звуки транспорту» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Залізнична колія для потягів» https://www.youtube.com/watch?v=sq0q9d4s_8Y&t=65s |
Дитина у природному довкіллі: «Який буває транспорт?» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Вантажівка» |
Вистава
«Колосок» |
Особистість дитини (фізична культура): «А ми зерно сіяли» |
Мовлення дитини (художня література): Розповідання потішки «Печу, печу хлібчик» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Маленький Бу: Здорова їжа» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Круг і квадрат в гостях у малят» https://www.youtube.com/watch?v=snDLYxErRVY
https://www.youtube.com/watch?v=NYSVw8mVRHg |
Дитина у природному довкіллі: «Від поля до столу» https://www.youtube.com/watch?v=dcjuygV445k |
Дитина в соціумі: «Зиму проводжаємо, весну закликаємо» (інтегроване) |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Ялинка» (виделкою) |
Ляльковий театр
«Весела Маланка» |
Мовлення дитини: «Зимонька-зима» |
Мовлення дитини (художня література): «Слухання чистомовки «Сніговичок» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Вітаміни для малят» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика):Гра-порівняння «Круг - квадрат» https://www.youtube.com/watch?v=qkpNcVFMpi8 |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання):«Круг - квадрат» (виклади по контуру) https://www.youtube.com/watch?v=oazAo4lFuDk |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Сніжинка» |
Дитина у світі мистецтва: Прослуховування колядок |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Вогонь» (виделкою) |
Розвага: |
Мовлення дитини (художня література): «Сам удома» (за мотивами казки «Вовк і семеро козенят») https://www.youtube.com/watch?v=K1UMS9ROOfo |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Небезпечні знахідки: у парку» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «З олівцями граємо» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): БЖД «Небезпечні знахідки: на дитячому майданчику» https://www.youtube.com/watch?v=7QnEfYPuLCQ |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Тихо падає сніжок» |
. Пошуково-дослідницька діяльність: Що таке сніг і чому він тане? |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Платтячко для ляльки» |
Розвага: Лялькова вистава «Зайчик і зима» |
Розвиток мовлення (художня література): Казка «Рукавичка» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Обережно, ожеледиця!» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Де наш одяг?» (орієнтування в просторі) https://www.youtube.com/watch?v=aag5GbgB_9U&t=16s |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Сніговик» (із паперового стакана) https://www.youtube.com/watch?v=vhOyu0ucqrc |
Дитина у природному довкіллі (ознайомлення з навколишнім світом): «Зимовий одяг» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Зимові квіти» |
Мовлення дитини (художня література): «Від хатинки до хатинки ходить Миколай» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Будь уважним на дорозі!» |
Спостереження: https://www.youtube.com/watch?v=Av5tPlHT-18 За снігопадом |
Особистість дитини (фізична культура): «Годинникова майстерня» https://www.youtube.com/watch?v=q7n6e1o0r1A |
Мовлення дитини (художня література): Інтегроване заняття «Що в кімнаті?» |
Особистість
дитини (здоров’язбережувальна): «Небезпечні іграшки» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Кольорові кульки. Вгорі-внизу» https://www.youtube.com/watch?v=N-qvVQjdQK0 https://vseosvita.ua/library/kolorovi-povitrani-kulki-konspekt-zanatta-z-sensornogo-vihovanna-dla-ditej-rannogo-viku-348418.html
|
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Доріжка для мурчика» |
Дитина в соціумі: https://www.youtube«Казка про ввічливі слова» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Будинки» |
Мультфільм
«Маленький Бу: Домашня адреса» |
Особистість дитини (фізична культура): Танок-зарядка «Хокі-покі» |
Мовлення дитини (художня література) «Читання казки Т.Чорновіл «Рідний дім» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Вивчи свою адресу» |
Спостереження: https://www.youtube.com/watch?v=hUHCdtHc__k За осінніми хмарками |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Кольорові доріжки» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Будинок з віконцем» |
Дитина та навколишній світ (інтегроване): «Мій дім» |
Дитина в соціумі: «Щоб багато друзів мати, слід хорошим другом стати» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Хустинка для мами» |
Розвиток мовлення:«Тато, мама, я – це моя сім’я» |
Особистість дитини (фізична культура): «Весела гімнастика» |
Розвиток мовлення (художня література): Слухання вірша Ганни Чубач «Моя сім’я» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Розпорядок дня» (валеологія) |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Велике - маленьке» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Пірамідка» |
Дитина у природному довкіллі (ознайомлення з навколишнім світом): «Моя сім’я» (інтегроване) https://www.youtube.com/watch?v=ZkT-kW4YMHk |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Заготовки на зиму» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Веселий їжачок» (нетрадиційне) |
Мультфільм
«Швидка допомога лікує собачку і кошеня» |
Мовлення дитини: «В гостях у лісових звірят» https://www.youtube.com/watch?v=pmYpREfjWyo
Особистість дитини (фізична культура): «Подорож до лісу» https://www.youtube.com/watch?v=FfiNEvqfE04
Спостереження: За білочкою https://www.youtube.com/watch?v=QBw0NhgIXVY&t=6s
Мовлення дитини (художня література): Слухання казки «Про лисичку-жаднюгу» https://www.youtube.com/watch?v=oYmH_uKvI54
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Лікарня для тварин» https://www.youtube.com/watch?v=mBCvg-nknfE
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Будиночки для звірят» https://www.youtube.com/watch?v=dQ6Pr_Ki8oY
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Будиночок для Нюші» https://www.youtube.com/watch?v=DmiPdXMxe0Y
Ранкове вітання: «Доброго ранку, плането Земля!» https://www.youtube.com/watch?v=IgxVqXBG22I
Дитина у природному довкіллі: «Лісові звірята» https://www.youtube.com/watch?v=YzaBLULTL-Q
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Яблучка для їжачка» https://www.youtube.com/watch?v=aabaZByQbjI
Спостереження: За їжачком https://www.youtube.com/watch?v=QEqRSZjOrkU
Ранкове вітання: «Доброго ранку, плането Земля!» https://www.youtube.com/watch?v=IgxVqXBG22I
Дитина в соціумі: «На сільському подвір’ї» https://www.youtube.com/watch?v=QKDYkGs5k4U&t=11s
Дитина в світі мистецтва (малювання): «Золоте яєчко» https://www.youtube.com/watch?v=J_Ex9TTBh14
Організована освітня діяльність: Мовлення дитини: «Розглядання картини «Кішка з кошенятами» https://www.youtube.com/watch?v=OmAGBGQMCCg
|
Ранкове вітання: «Доброго ранку, плането Земля!» |
Організована освітня діяльність: Мовлення дитини (художня література): «Розповідання казки «Курочка ряба»https://www.youtube.com/watch?v=rX1uXWCA-dI
|
Мовлення дитини (художня література): Читання оповідання Леоніда Полтави «Де живуть добрі птахи?» https://www.youtube.com/watch?v=JxK5uYnsoRU https://www.facebook.com/1692932500948508/posts/2516058598635890/ |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Пташка» https://www.youtube.com/watch?v=8KUQv8yb3xI |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Травневі правила поведінки на природі» https://www.youtube.com/watch?v=qcWJ8_ziSB8 |
Спостереження за
птахами. Гніздування птахів |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Математичний ярмарок» https://www.youtube.com/watch?v=-pKQR-pxysI |
Підготовка руки до письма: «Щоденні 3. 10» иhttps://ru.pinterest.com/pin/1759287345796456/ Додаток_17 |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Пташка» (оригамі) |
Дитина у природному довкіллі: «На крилах весни прилетіли птахи» https://www.youtube.com/watch?v=826F_PQXtX8 https://vseosvita.ua/library/embed/0100e9ts-265e.docx.html |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Лелека» |
Експериментально-дослідницька діяльність: «Чи може гуска вийти сухою із води?» https://www.youtube.com/watch?v=-xDmtyAHuvI |
Дитина в соціумі: «Птахи повернулись до нас в Україну!» https://www.youtube.com/watch?v=fbLZvNTSJEk https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-ptahi-povernulis-440746.html |
Особистість дитини (фізична культура): «Подорож до лісу» |
Підготовка руки до письма: «З якого дерева листочок?» |
Мовлення дитини (художня література): Слухання оповідання О. Копиленко «Покинуте гніздо» https://www.youtube.com/watch?v=lIw2LKS5hOY |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Пташине гніздечко» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Безпечна поведінка у лісі навесні» https://www.youtube.com/watch?v=m-bvdAVe278 |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «День народження Ведмедика» https://www.youtube.com/watch?v=81FSKZEqOyM |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Годівниця у лісі» https://www.youtube.com/watch?v=RAK9s0Unt0Q |
Дитина у природному довкіллі: «Ліс – зелена краса України» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Під зеленим шатром лісу» |
Дитина в соціумі: «Бджілка-трудівниця» |
Розвага: Лялькова вистава «Бджілка Джуйка» https://www.youtube.com/watch?v=6o9P70ZjoHo |
Підготовка руки до письма: |
Інформація дня: День української вишиванки |
Мовлення дитини (художня література): Слухання оповідання Олега Буценя «Хоробрий муравлик» https://www.youtube.com/watch?v=htMv_kQ_Bpo https://vseosvita.ua/test/audiiuvanniaoleh-butsen-khorobryi-muravlyk-2713418.html |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Гусениця на листочку» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Шкідливі комахи» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Ігри з коником-стрибунцем» |
Підготовка руки до письма: «Цяточки для бедрика» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Весела бджілка» https://www.youtube.com/watch?v=U9nVY6vKB1c |
Дитина у природному довкіллі: «Світ комах» https://www.youtube.com/watch?v=0CsEe-dPjOI https://naurok.com.ua/konspekt-oznayomlennya-z-prirodnim-dovkillyam-komahi-212841.html |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Жучок сонечко» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Квітуча гілочка яблуні» https://www.youtube.com/watch?v=TvWt85cxdt8 https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-maluvanna-kvituca-abluna-442457.html |
Особистість дитини (фізична культура): «Промінці здоров’я» https://www.youtube.com/watch?v=w7ibBcsAPrk |
Підготовка руки до письма: «Весняні турботи» |
Мовлення дитини (художня література): Слухання оповідання Н. Забіли «І в Ясочки є грядка» https://www.youtube.com/watch?v=pMR3Jbeal9Q https://vseosvita.ua/library/citanna-tvoru-n-zabili-asoccina-gradka-440733.html
|
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Весела лічба» |
Підготовка руки до письма: «Математична розмальовка» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Квітучий сад» |
Дитина у природному довкіллі: «Весняні клопоти в місті і в селі» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація):«Трактор» (продовження попереднього заняття) |
«Пам’ятаємо.
Перемагаємо. День пам’яті та примирення» |
Мовлення дитини: «Електрика та електроприлади»https://www.youtube.com/watch?v=KzvMo27K_NU https://naurok.com.ua/nashi-pomichniki-elektrichni-priladi-80874.html
|
Мовлення дитини (художня література):Читання та обговорення твору Н. Гуркіної «Вуглик і Жаринка» https://www.youtube.com/watch?v=pxErZJV4jts
|
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Число і цифра 10. Пригоди у цирку»https://www.youtube.com/watch?v=Khd4Fsv92VY https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-femu-znajomstvo-z-cifrou-10-141648.html
|
Дитина у природному довкіллі: «Правила поведінки та безпеки в природі» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Бережи природу!» |
Експериментально-дослідницька діяльність: «Як рослини п’ють воду» |
Дитина в соціумі: «Ми – схожі, ми – різні» https://www.youtube.com/watch?v=SqYAUepbqNo&t=12s https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-mi-vsi-rizni-ale-mi-vsi-rivni-dla-ditej-starsogo-doskilnogo-viku-125533.html |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Портрет мого друга» |
Настільний
ляльковий театр «Як Вовчик вилікував зубки» |
Розвиток мовлення: «Наголос» |
Особистість дитини (фізична культура): «Табата. Комплекс вправ на все тіло» |
Підготовка руки до письма: «Схема слова. Наголос» |
Мовлення дитини (художня література): Слухання казка С. Шевченко «Про хворобу немитих рук» https://www.youtube.com/watch?v=iaBEkEJImkE&t=30s |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Мікроби» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Як людина пізнає світ?» |
Інформація дня: «Книга-мандрівка. Чорнобиль» https://www.youtube.com/watch?v=NScp7nwB0eQ https://vseosvita.ua/library/integrovane-zanatta-kvitka-cornobil-448504.html |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика):«Число і цифра 0. Приклади» https://www.youtube.com/watch?v=ayfDfJqDeTo https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-logiko-matematicnogo-rozvitku-na-temu-cislo-ta-cifra-0-dla-ditej-starsoi-grupi-240159.html |
Підготовка руки до письма: «Пухнасті кросворди» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Кучерява дівчинка» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Хлопчики й дівчатка» |
Експериментально-дослідницька діяльність: «Що уміє наше тіло?» |
Дитина в соціумі: «Традиції та обряди Великодня» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Розмалюю писанку» https://www.youtube.com/watch?v=yH-pRH7i7JM Додаток_10 |
Лялькова вистава
«Великодня казка» |
Мовлення дитини: |
Особистість дитини (фізична культура): «Великодня руханка» |
Підготовка руки до письма: «Великодні писанки» |
Мовлення дитини (художня література): «Легенда про Великодні писанки» https://www.youtube.com/watch?v=9ITQ7AxZE_s |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Великодня писанка» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Дітям про вогонь та правила безпеки поводження з ним» https://www.youtube.com/watch?v=PJYSfnCEIoM |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Склад числа 9» |
Підготовка руки до письма: «Склад числа 9» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Кошик» https://www.youtube.com/watch?v=WyHVWG_1_yY |
Дитина у природному довкіллі: «Вербна неділя» |
Дитина в соціумі: «Червона книга України: рослини» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Підсніжник» |
Мультфільм
«Вербна неділя» |
Мовлення дитини: «Весняні квіти» https://www.youtube.com/watch?v=_c0mPnvRiMo |
Особистість дитини (фізична культура): «Фізкультура з паперовими м’ячиками» https://www.youtube.com/watch?v=HpsGay-dsHg
|
Мовлення дитини (художня література): Вивчення вірша Грицька Бойка «Берізка» (мнемотехніка) https://www.youtube.com/shorts/sr9isKCzztI https://vseosvita.ua/library/vivcenna-virsa-berizka-gbojka-mnemotehnika-466862.html
|
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Знайомство з числом і цифрою 9» https://www.youtube.com/watch?v=UT1DYTWtgwE https://vidpoviday.com/konspekt-zanyattya-z-matematiki-dlya-starshogo-doshkilnogo-viku-tema-zanyattya-chislo-i-cifra-9
https://pin.it/1Moc7J3 Додаток_5
|
Дитина у природному довкіллі: «Пригоди у країні квітів-первоцвітів» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Гіацинти» |
Аплікація: «Гіацинти»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дитина в світі мистецтва (малювання): «У здоровому тілі – здоровий дух» |
Спостереження за
березою |
Мовлення дитини: «Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я» |
Особистість дитини (фізична культура): «У пошуках секрету здоров’я» |
Підготовка руки до письма: «Слова та звукові моделі» |
Мовлення дитини (художня література): Переказ оповідання В. Сухомлинського «Ледача подушка» https://www.youtube.com/watch?v=YekL3FZJzQ4 https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-perekaz-opovidanna-vo-suhomlinskogo-ledaca-poduska-za-dopomogou-mnemotablici-455109.html |
Дитина у світі
мистецтва (ліплення): "Овочі та фрукти" |
«Корисні звички
для дітей на кожен день» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Математичні задачі» |
Підготовка руки до письма: «Хороша робота!» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Метелик» (підставка для олівців) https://www.youtube.com/watch?v=OTktCxvslLc Додаток_2 |
Дитина у природному довкіллі: «Найбільше багатство – здоров’я!» |
Експериментально-дослідницька діяльність: |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «За мотивами казок» (за задумом) |
Розвиток мовлення: «Книга вчить, як на світі жить» (інтегроване) |
Особистість дитини (фізична культура): «Лінивий фітнес» https://www.youtube.com/watch?v=1gp5YUi8Ndg&list=PLfnomK-CdvA0ijrTB-s1mNEbczWVWv4_N&index=3
|
Мовлення дитини (художня література): «Слухання оповідання Остапа Вишні «Любіть книгу»https://www.youtube.com/watch?v=u7Wwt_Y-jd8 |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Корисні звички набуваємо та про здоров’я дбаємо» https://www.youtube.com/watch?v=FCyU50DaKbo |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Складання та розв’язування задач на основі практичних дій та за малюнками»https://www.youtube.com/watch?v=oEkk2-19haU&t=2s https://vseosvita.ua/library/tema-zbilsenna-i-zmensenna-cisla-na-kilka-odinicskladanna-i-rozvazuvanna-zadac-za-malunkami-361518.html
|
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Закладка для книги» |
. Пошуково-дослідницька діяльність: |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Ніч-день, місяць-сонце» |
Розвиток мовлення: «Звуковий аналіз слів. Поділ слова на склади» |
Мовлення дитини (художня література): «Вода – колиска життя. Слухання казки В. Сухомлинського «Краплинка роси» https://www.youtube.com/watch?v=UYGk2RMEXro
|
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Тиждень та його дні» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Інопланетні гості» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Безпечна дорога додому» |
Дитина у природному довкіллі: «Космос» |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Космонавт» |
Інформація дня: День весняного рівнодення |
Експериментально-дослідницька діяльність: «Ніч - день» |
Дитина в соціумі: «Птахи у живому куточку природи»https://www.youtube.com/watch?v=AWAQRTAIbes&t=47s https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-v-serednij-grupi-na-temu-u-kutocku-prirodi-195014.html
|
Мовлення дитини: «Мій найменший друг. Складання описової розповіді за схемою» https://www.youtube.com/watch?v=_rmaJkT7Fr8 https://www.youtube.com/watch?v=McbN5cupp9U https://dovidka.biz.ua/rozpovid-pro-domashnih-tvarin/
|
Мовлення дитини (художня література): Слухання вірша Леоніда Полтави «Риби» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Правила поведінки з тваринами»https://www.youtube.com/watch?v=g40S_2cEczQ https://naurok.com.ua/konspekt-zanyattya-v-starshiy-grupi-gumanne-ta-vidpovidalne-stavlennya-do-tvarin-261008.html |
Спостереження: Куточок живої природи https://www.youtube.com/watch?v=rrAG9bZCR_M |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Календар» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Квітка» (оригамі) |
Дитина у природному довкіллі: «Кімнатні рослини» |
Дитина в соціумі: «Діти ввічливі і чемні – всім навколишнім приємні» |
Дитина у світі
мистецтва (малювання): |
Мовлення дитини: «Яскрава зірка Тараса Шевченка» |
Особистість дитини (фізична культура): «Ввічлива фізкультхвилинка» |
Підготовка руки до письма: «Симетричні малюнки» https://pin.it/6iK9rn7 https://pin.it/5LOut8Y Додаток_6 |
Мовлення дитини (художня література):мСлухання оповідання В. Сухомлинського «Чому мама так хвалить?» https://www.youtube.com/watch?v=ymm_5-xvkqQ Додаток_5 Художня
література: Читання оповідання В. Сухомлинського «Чому мама так хвалить?» Мета: ознайомити дітей з художніми
творами; учити розуміти зміст прозового та віршованого художніх творів; розвивати
вміння запам’ятовувати послідовність дій, відтворювати зміст оповідання за
запитаннями вихователя; розвивати уяву, фантазію, мислення; учити емоційно
сприймати зміст казки; спонукати до вивчення вірша напам’ять; формувати вміння
давати етично-моральні оцінювання та судження діям героїв творів; виховувати
любов до матусі та повагу до неї. ХІД ЗАНЯТТЯ І. Організаційний момент Вихователь пропонує дітям стати
парами, обличчям одне до одного. Психогімнастика «Ми — друзі!» Я — твій друг! (Показують на
себе.) Ти — мій друг! (Показують на
друга.) Всі навколо — друзі! (Розводять
руками.) Це мій носик. (Торкаються своїх
носиків.) Це твій носик. (Легенько
торкаються носика друга.) Плеснемо в долоні. (Плескають у
долоньки.) Мої щічки, (Погладжують свої
щічки.). Твої щічки, (Легенько гладять
щічки друга.) Рівні та гладенькі! Я — твій друг! (Показують на
себе.) Ти — мій друг! (Показують на
друга.) Друзі веселенькі! (Беруться за руки, повільно
кружляють.) ІІ. Основна частина — Яке свято є на початку весни?
(Це свято наших мам.) Які подарунки ви готували своїм мамам? Хто вам допомагав
приготувати подарунок? Послухайте що про це написав поет Валентин Бичко у
своєму вірші. З ВОСЬМИМ БЕРЕЗНЯ, МАМО, ІЗ
СВЯТОМ! З любим святом весни і пісень! Ми для тебе сьогодні із татом Подарунок шукаєм весь день. І ніяк ми не знайдем нічого, І не можемо вибрать — який? Ти ж бо гідна дарунка такого, Що лиш в казці бува золотій! Ми купили вже квітів багато І шкатулку з намистом рясним. Та усе нам здається із татом — Не таким, не таким, не таким. Мама й каже: — Я знаю, я знаю, Що було вам не легко, а втім, Я від вас подарунок вже маю І цілком задоволена ним. Ні, його не купити за гроші, Не підлеглий він жодній ціні. Що такі ви у мене хороші — Це найкращий дарунок мені! Бесіда за змістом вірша — Про що йдеться у цьому вірші?
Які подарунки вже придбали для матусі? Чому хотіли ще щось придбати? Як мама
відреагувала на подарунки? Чому вона так сказала? Як ви вважаєте, який
найкращий подарунок для ваших матусь? Чому?
Мамам дуже приємно, коли ви поводитися, як слухняні діти, а інколи, як
дорослі. Послухайте цікаве оповідання Василя Сухомлинського. ЧОМУ МАМА ТАК ХВАЛИТЬ? Пішла мама на роботу, а вдома
залишилась шестирічна дівчинка Люда. Вона ще не ходить до школи. Мама сказала
Люді, щоб вона курей нагодувала й квіти полила. Люда нагодувала курей і полила
квіти. А потім думає: «Зварю борщу. Мама прийде з роботи втомлена. Хай
відпочине». Зварила Люда борщу, попробувала.
Борщ несмачний. Оце буде мама сваритися, що вона несмачного борщу наварила. Прийшла мама з роботи.
Здивувалась, що Люда зварила страву. Насипала борщу, їсть і хвалить: — Ой смачного ж ти борщу зварила,
дочко. Люді ніяково слухати ці слова.
Адже вона пробувала борщ — він несмачний. Думає Люда: «Чому ж мама так хвалить?» Бесіда за змістом оповідання — Де відбувалися події твору — в
місті чи в селі? Поясніть. Чому Люда залишилася вдома сама? Які хатні справи
дівчинка виконувала? Чому? Що ще вирішила зробити дівчинка і чому? Що з цього
вийшло? Чому мама хвалила борщ? Що вам кажуть матусі, коли ви щось допомагаєте
робити вдома? Коли потрібно слухати матусю і щось для неї робити: один раз на
рік, на свято чи щодня? ІІІ. Підсумок — Що ви хочете подарувати своїм
мамам? (Гарні подарунки, виготовлені власноруч.)
|
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Число і цифра 8. Знаки «більше, менше, порівно» https://www.youtube.com/watch?v=UT1DYTWtgwE |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Меблі » (із сірникових коробок) https://www.youtube.com/watch?v=gd0NQq2e5Rw |
Дитина у світі мистецтва (аплікація): «Фартух для бабусі» |
Дитина в соціумі: «Леся Українка – бунтарка, що не корилась власній долі»https://www.youtube.com/watch?v=godMU4pM6Qc |
Дитина в світі мистецтва (малювання):«Весна прийшла» (або за задумом)https://www.youtube.com/watch?v=uHC1ZLKHwQk
|
Особистість дитини (фізична культура): «Пригоди з Гномом» https://www.youtube.com/watch?v=EluzSqyvGCY
|
Мовлення дитини (художня література): Заучування вірша Анатолія Костецького «Все прокидається поволі» https://www.youtube.com/watch?v=DXYRhEdP3Xc
|
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Число і цифра 8. Лічба предметів» https://www.youtube.com/watch?v=rs5YUgs4xlo https://vseosvita.ua/library/zanatta-z-matematiki-cislo-i-cifra-8-licba-predmetiv-starsa-grupa-494175.html
|
Дитина у природному довкіллі: «Прощання із зимою» |
Дитина в соціумі: «П’ять незвичайних та цікавих професій» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Глечик для Журавля»https://www.youtube.com/watch?v=agp2kjvxLU0
|
Розвиток мовлення: «Світ професій» https://www.youtube.com/watch?v=PYq0lzrFZ3s
|
Мовлення дитини (художня
література): «Слухання
оповідання Т. Юрміної «Яка ж професія найкраща?» |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Горщик із кашею» |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна):«Безпечна прогулянка» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (математика): «Геометричні ігри» https://www.youtube.com/watch?v=5jeK32qK5sY |
Підготовка руки до письма: «Геометричні перетворення» |
Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання):«Найгарніша в світі мова!» (інтегроване заняття до Дня рідної мови)https://www.youtube.com/watch?v=r7xihpaA4ic&t=127s https://vseosvita.ua/library/tematicne-zanatta-dla-doskilnat-mova-ridna-slovo-ridne-209821.html |
13
11
20.02.2023
Дитина у
природному довкіллі «Є така професія
– Батьківщину захищати» |
https://www.youtube.com/watch?v=jbcdT7h1lYc
Дитина у світі
мистецтва (аплікація): «Ангел для воїна»https://www.youtube.com/watch?v=psxpNhxGum4 |
Інформація дня: Герої Небесної
Сотні |
17.02.2023
Дитина в соціумі: «Міський та
спеціальний транспорт» https://www.youtube.com/watch?v=aOAtGu9hl2w |
Дитина у світі мистецтва (малювання) «Кораблик» https://www.youtube.com/watch?v=NJWJNNWFksA https://auschool.ru/uk/life/konspekt-zanyatiya-po-risovaniyu-korablik-risovanie-korablei-v/ |
Спостереження: Спеціальний транспорт https://www.youtube.com/watch?v=p-a2KKoZUNo |
16.02.2023
Розвиток
мовлення (інтегроване): «Транспорт.
Складання розповіді за предметними картками» https://www.youtube.com/watch?v=VhTRiZW1gH8
|
Інформація дня: День Єднання https://www.youtube.com/watch?v=sc61bGXZzf8 |
15.02.2023
Розвиток мовлення (художня література) «Стрітення Господнє» (інтегроване)https://www.youtube.com/watch?v=aWvnAxU7Voc http://vasylkivtsi-dnz.te.sch.in.ua/pedagogam/rozrobki_zanyatj_scenarii_svyat_ta_rozvag/
|
14.02.2023
Математика «Вимірювання
лінійкою» |
https://www.youtube.com/watch?v=vRIdmrfpgLw
Конструювання «Човник» https://www.youtube.com/watch?v=qbDpMuw5ygI |
Підготовка руки до письма: «Лінійка» https://pin.it/1epYAt8 |
Спостереження: За транспортомhttps://www.youtube.com/watch?v=shLvXTIXTHI День Закоханих |
13.02.2023
Дитина у природному довкіллі: «Чи може
транспорт бути шкідливим? Види транспорту» |
Експериментально-дослідницька діяльність, спостереження: Чи забруднює транспорт повітря? https://www.youtube.com/watch?v=CrB2JR3oKHc |
« У пошуках Сімки та Буча»
Підготувала вихователь молодшої групи «Ромашка»
Сиволапова К.М.
(р розвиток мовлення, ознайомлення з природним довкіллям,
логіко-математичний розвиток з використанням блоків З.Дьєнеша)
Програмовий зміст:
Розвиток мовлення:
Вчити впізнавати тварин за описом, підбирати дієслова, що
позначають характерні дії тварин, вчити підбирати слова, протилежні за змістом
- антоніми
Логіко-математичний розвиток:
Вчити рахунком в межах трьох, вчити співвідносити
кількість предметів з даної цифрою, вчити дітей викладати геометричні фігури
згідно з кодами-символами.
Ознайомлення з природним довкіллям:
Продовжувати
знайомити з узагальнюючим поняттям «домашні тварини», закріпити поняття «дикі
тварини», використовуючи блоки З.Дьєнеша, виховувати дбайливе ставлення до
тварин.
Обладнання:
Телефон з СМС,
дерево, іграшки: кішка, собака, заєць, м’які іграшки із зображенням білки,
їжака, зайця, цифри: 1, 2, 3, кошик із «кормом для тварин», блоки Дьєнеша з
картками-символами.
Хід заняття
Вихователь:
- Доброго дня, дітки! До нас завітали гості. Давайте всі разом голосно скажемо: "Доброго ранку"
Добрий ранок! Добрий час!
Рада бачити всіх вас.
Треба дружно привітатись,
Посміхнутись і обнятись.
Усміхніться ви гостям,
Будуть раді вони нам.
Ой, дітки до мене на телефон прийшла СМС. Скажіть,
що у мене у руці?
Діти:
- Телефон.
Вихователь:
- А СМС нам прислала одна мама. Давайте прочитаємо, що ж
вона нам пише.
«Діти, у нас трапилася біда. Мої домашні тварини втекли з дому і, мабуть,
заблукали. Допоможіть, будь ласка їх повернути! »
- Як ви думаєте, які домашні тварини втекли від мами?
(Кішка, Собачка)
- Ну, що ж, потрібно їхати містом і шукати звірят ?
- І на якому транспорті ми поїдемо? А на якому транспорті
у місті їздять люди? (Автобус, тролейбус,
трамвай, таксі). І ми з вами
поїдемо на автобусі.
Вихователь:
Хто перший назве слово протилежне за значенням, той і
буде водієм у автобусі, а потім далі, хто називає слово, той сідає у автобус.
Слон великий, а собачка - маленька
Влітку тепло, а взимку - холодно
Я висока, а Настя - низька
Мама молода, а дідусь - старенький
Дорога широка, а стежка - вузька
Лимон кислий, а цукерка - солодка
Вдень світло, а вночі - темно (діти по черзі стають один за одним)
Поїхали: По шосе спішить автобус,
Шелестять, шепочуть шини.
Мчать автобуси в дальню путь,
То шофери їх ведуть.
- Гальмуємо (ш-ш-ш)
- Ось ми і приїхали до станції «Зоопарк». А, хто живе в
зоопарку (тварини). А, щоб їм тут добре жилося, для них побудовані будиночки і
посаджені дерева, щоб тваринки, які живуть у лісі, почували себе як вдома.
(Підходять до дерева)
Вихователь: Діти, подивіться, хто сидить під деревом?
- Хто це? (Їжачок)
- А де він сидить? (За деревом)
- А це хто? (Заєць)
- Де він сидить? (під деревом)
- Хто сидить на гілці дерева? (білка)
- Як назвати одним словом, хто це такі? (Тварини, дикі).
- Дітки, а скільки всього тварин? Давайте порахуємо
(Один, два, три) . Усього троє тварин.
Д / вправа «Погодуємо тварин» (рахунок у межах
трьох)
Вихователь: Дітки, тварини зголодніли. Потрібно їх погодувати.
А ось і корм в кошику. Так тут ще й цифри лежать:
- А це якась цифра? ( Один).
- Скільки предметів позначає ця цифра? (Один предмет).
Знайдіть, що у кошику одне? (Морквинка). Хто їсть моркву, кому її дамо?
- Ця цифра яка? (Два).
- Яку кількість вона позначає? (Два). Відшукайте, чого в
кошику два? (Яблук). Хто їсть яблучка? Кому дамо?
- Ця цифра яка? (Три).
- Яку кількість вона позначає? (Три). Чого в кошику три?
(Горішків). Хто їсть горішки? Кому дамо?
- Молодці, нагодували диких тварин. Вони вам дуже вдячні!
Фізкультхвилинка -гра «Дощ»
- Дітки, доки ми годували наших тваринок набігла
хмаринка, закапав слабкий дощ (тихо плескають у долоні). А тепер сильний дощ
пішов (голосно ляскають). Заблищала блискавка, загримів грім (тупають ногами і
плескають руками. Дощ став затихати (тихо плескають у долоні) і зовсім
припинився.
Ой погляньте що в нас утворилося після дощу? (струмочок),
а для того щоб продовжити нашу подорож нам потрібно збудувати місточок з
геометричних фігур. Зараз я буду називати фігури, а ви викладете з них місточок
для того щоб потрапити на той бік струмка. Які молодці мої діточки впоралися і
з цим завданням. Тож продовжуємо наші пошуки і заодно пригадаємо кого ми
шукаємо
- Потрібно
відгадати про яку тварину йде мова. Слухайте уважно!
- Це тварина: ловить мишей, має пухнастий хвіст, (кішка).
Як вона муркоче? (Мур-мур), а як вона кричить? (Мяу-мяу), а як вона шипить?
(Ш-ш-ш).
- Давайте ласкаво назвемо кішку (Кішечка, кицю).
- А що любить робити кішка (Ловити мишей, п'є молоко,
муркоче, дряпається, грає)
- А яка кішка? (М'яка, пухнаста).
- Це тварина охороняє будинок, живе в будці (Собака)
- Назвемо собаку ласкаво (Собачка)
- Що собака робить? (Гавкає, охороняє будинок, гарчить,
гризе кістки, бігає, виляє хвостом) . Як
вона гавкає? (Гав гав). А коли сердиться що вона робить (ричить р –р – р )
Вихователь: Дітки, як можна одним словом назвати цих
тварин? (Домашні)
- А чому домашні? (Тому що вони живуть вдома)
- Подивіться, тут ще й ведмедик є.
- Діти, подивіться, а хто ж тут зайвий? (Ведмідь)
- А чому він зайвий? (Він дика тварина, живе в лісі).
- Молодці! Усіх тварин відгадали і знайшли.
Вихователь: Діти, а як ви гадаєте чому наші тваринки втекли з
дому?
Діти: Тому що в них немає друзів і їм через дуже сумно.
Вихователь: А давайте ми для них зробимо багато друзів,
але не звичайних, а з геометричних фігур. Тож сідайте за столи перед вами
лежать схеми та геометричні фігури і за цими схемами ми зробимо з вами багато
друзів для Сімки та Буча. (Приносять і ставить тварин на стіл, на одному столі
стоїть собака, а на іншому кішка). (Діти викладають необхідні фігури за зразком,
потім перевіряємо, чи правильно виконали завдання).
Мама: Дякую дітки, за допомогу. Допомогли тварин додому
повернути.
. Вихователь:
Дітки, які ви молодці! Допомогли матусі, ну а тепер пора повертатися в дитячий
сад. (Їдуть на автобусі)
- Ось ми і в дитячому садку. Де ми з вами були? (У
зоопарку)
- А що ми там робили? (Шукали домашніх тварин, щоб
повернути додому, годували диких тварин, гралися з ними).
- А що ще ми зробили? (багато друзів для Сімки та Буча)
- А з чого ми їх зробили? (з геометричних фігур).
- Чудово! Давайте станемо в коло, подивіться від ваших
гарних усмішок в залі стало дуже тепло, а наші гості дуже задоволені, а давайте
тепер подаруємо їм свої усмішки та часточку тепла. Посміхніться – повітряний поцілунок
А за те що ми впорались із завданням мама нам передала
гостинці, але ми їх будемо куштувати в групі.
Дитина у природному довкіллі:
«Святкування Нового року»
Дитина у природному довкіллі:
Святкування Нового року
Мета:
формувати шанобливе ставлення до українського
краю, українського народу, його традицій, зокрема розглянути поняття
гостинності, святкування Нового року, атрибутику; спонукати до участі у
відзначенні свята — розповідати вірші, співати
пісні, водити хоровод та ін.; розвивати емоційне мовленнєве спілкування,
інтерес до свята; збагачувати словниковий запас; викликати радість від
святкування Нового року; виховувати доброту та дружелюбність у ставленні до
інших людей.
ХІД ЗАНЯТТЯ
І.
Організаційний момент
- Знають, певно, всі
малята,
Що невдовзі прийде свято
—
Свято давнє і нове,
Свято гарне, зимове.
Скоро, скоро на поріг
Завітає… (Новий рік).
ІІ.
Основна частина
— Так, діти. Настало
свято Нового року. Яке це свято? (Веселе, радісне). Яке деревце
прикрашають до Нового року? (Ялинку) Удома у когось із вас є прикрашена
ялинка? У нас у садочку також є ялинка. Прикрасьмо її.
8 Дидактична гра «Прикрасьмо
ялинку»
Вихователь дістає коробку
та пропонує дітям по черзі діставати ялинкову прикрасу, називати її та
розповідати про неї.
— Це кулька. Вона
червона, кругла, скляна, блискуча, велика. Після
розповіді дитина прикрашає ялинку цією іграшкою.
—
Чим ми прикрасили ялинку? (Кульками, бурульками, ліхтариками, намистом,
дощиком, іграшками, гірляндами, дзвониками, сніжинками)
8 Гра-жарт «Що є на новорічній ялинці?»
Вихователь
пропонує дітям уважно слухати сказані ним фрази. Якщо вони згодні з твердженням, підвести руки вгору і
сказати: «Так!», а якщо не згодні, то
тупати ніжками і сказати: «Ні!».
Що є
на ялинці?
Шишки
та гостинці? (Так)
Є блискучі кульки? (Так) Срібненькі
бурульки? (Так) Льодяні бурульки? (Ні) Варені цибульки? (Ні)
Колючки
зелені? (Так) Банки із варенням? (Ні)
Є сніжок із вати? (Так) Драні чоботята? (Ні) Дощики,
прикраси? (Так) І котлети з м’яса? (Ні)
8 Пальчикова гімнастика
«Прикрашена ялинка»
Необхідно показати
«ялинку»: руки зігнуті в ліктях. Верхівка: руки перед собою; пальці рук сплетені, великі пальці
підняти вгору — «верхівка ялинки».
Шишечки і голочки:
стиснуті кулачки — «шишечки», пальці розчепірити — «голочки».
Кульки та ліхтарики: долоньки
догори з розчепіреними пальчиками —
«кульки», долоньки перевернуті з пальчиками донизу — «ліхтарики».
Зайчики та свічечки:
кулачки з піднятими вказівним та середнім пальчи- ками — «зайчики», складені
долоньки зі зведеними пальчиками — «свічечки».
Цукерочки
та зірочки: складені розчепірені пальчики — «зірочка». 8 Дидактична гра «Новорічна красуня»
Вихователь
пропонує дітям відповісти на поставлені запитання, добираючи слова-ознаки, слова-дії.
— Новорічна ялинка яка? (Блискуча, святкова, пухнаста, жива, іграшкова, штучна, колюча, зелена, срібляста,
струнка, велика, мала, гілляста, пахуча, красива).
—
Що ялинка робить для нас? (Сяє, блищить, пахне, одягається, прикрашається, світиться,
переливається)
— Як з’являється ялинка
на Новий рік? (Привозять, приносять, купують, вирощують, зрубують, встановлюють)
— Без ялинки та подарунків не святкують Нового року. На свято Нового року отримують
подарунки всі — і дорослі, і діти. Новий рік багатий на подарунки. За давньою
традицією, хто їх заздалегідь готує і приносить новорічної ночі? (Дід Мороз)
—
Який Дід Мороз? (Веселий, добрий, сивий, старенький, бородатий, казковий) Які ви приготували для
Діда Мороза подарунки?
Діти
читають вірші, виконують пісні.
8 Фізкультхвилинка «Заячий карнавал»
Вихователь читає віршовані рядкиовані рядки, а діти
виконують відповідні рухи.
Вітре, вітре, ти не вий!
(Погрожують вказівним пальчиком.)
У звіряток рік Новий.
Зорі світять на ялинці,
(Показують на ялинку.)
Дід Мороз приніс
гостинці. (Показують на Діда Мороза.)
Прометем собі доріжки,
(«Підмітають» стежки.)
Потанцюємо хоч трішки!
(Виконують танцювальні рухи.)
Маски зробим з будяків,
(Показують на обличчя.)
Налякаємо вовків!
(Змахують кулачками.)
(Ліна Костенко)
III.
Підсумок
—
Діти, вам подобається святкувати Новий рік? Чому?
Аплікація
Тема: «Новорічний годинник»
Додаток_2
Аплікація:
«Новорічний годинник
Експериментально-дослідницька діяльність:
Тема: Сніг чи лід?
Мета: розширити уявлення дітей про зиму, властивості
снігу та льоду; учити знаходити спільні й відмінні ознаки снігу й льоду,
порівнювати їх; розвивати пізнавальний інтерес.
Підготовка руки до письма: Домалюй та розмалюй https://pin.it/4Io0hVp Додаток 3
Конструювання
Тема: «Ялинка»
(орігамі)
https://www.youtube.com/watch?v=nlwdc0h_PNs
Дидактична гра «Чого не стало?
(зима)»
https://www.youtube.com/watch?v=nlwdc0h_PNs
Розвиток мовлення (художня література):
Слухання оповідання В. Сухомлинського «Хлопчик та сніжинка» https://www.youtube.com/watch?v=RpPDgQHT7H0
Ліплення
Тема: «Кришталева сніжинка» https://www.youtube.com/watch?v=A0XZljEFxic
Розвиток мовлення
Тема: «Така різна зима»https://naurok.com.ua/konspekt-zanyattya-z-rozvitku-movlennya-tak-rizna-zima-92028.html
Фізичний розвиток
«Вправи з подушкою» https://www.youtube.com/watch?v=J0qQvJTAi2c
Підготовка руки до письма:
«Зимова пригода» https://pin.it/6HHIVKB https://vseosvita.ua/library/informacia-dla-batkiv-svatij-vecir-395759.html
Дитина в соціумі:
Тема: «Святий Вечір» https://www.youtube.com/watch?v=MsVce8gglJc
Малювання
Тема: «Зоряне небо» (нетрадиційне) https://www.youtube.com/watch?v=TX1phc1N02I
Дитина у природному довкіллі:
Тема: «Різдвяний вертеп» (інтегроване)https://www.youtube.com/watch?v=3-Op7wEGfUg https://scenarij.pp.ua/zaniattia-z-oznayomlennia-z-dovkilliam-rizdviani-sviata-vertep-2/
Аплікація
Тема: «Різдвяний
Ангелик» https://www.youtube.com/watch?v=ZzIlqIcAFMs
Математика
Тема: «Країна геометричних фігур»
https://www.youtube.com/watch?v=VJ74RQ57Wws
Підготовка руки до письма: Розв’язування прикладів на додавання https://pin.it/4dRtoJe
Конструювання
Тема: «Різдвяна шапка»https://pin.it/2z8FFjR
Дидактична гра «На яку фігуру схожий предмет?» https://www.youtube.com/watch?v=MldBSqbomoQ
Розвиток мовлення (художня література):
«Вгадай колядку»
Ліплення
Тема: «Вареники»https://www.youtube.com/watch?v=Y3UaB4ISB5E
Мовлення дитини
(грамота):
Фізичний розвиток
«Подорож до Антарктики»https://www.youtube.com/watch?v=yEPfVXygB5k
Дитина в соціумі:
Тема: «Старий Новий рік» https://www.youtube.com/watch?v=lPNoqGXmi3A
Малювання
Тема: «Заметіль»
https://www.youtube.com/watch?v=4YHD-uQXmdc&t=146s
Розвага:
Ляльковий театр «Весела Маланка» https://www.youtube.com/watch?v=J2yAqKUYVhE
Дитина у природному довкіллі:
Тема: «Життя тварин взимку»https://www.youtube.com/watch?v=rcvfHhJyFtw https://vseosvita.ua/library/zanatta-z-rozvitku-movlenna-v-starsij-grupi-na-temu-zitta-tvarin-uzimku-195218.html
Аплікація
Тема: «Зігріємо ведмедика»https://youtu.be/qGNpX6SIbHY https://pin.it/6zEfX5W ДОДАТОК 8
Математика
Тема: «Спортивний інвентар» https://www.youtube.com/watch?v=K6iAKMyBY-c
Конструювання
Тема: «Барліг для ведмедя https://www.youtube.com/watch?v=kOIe0ms1lYc
Підготовка руки до письма:
Тема:«Числа-сусіди» https://pin.it/1fHaO3P
Розвиток мовлення (художня література):
«Зайці: правда чи вигадка?. Читання вірша Олександра Олеся «Ялинка»
(інтегроване)https://www.youtube.com/watch?v=Jy7hte8r2hY
Ліплення
Тема: «Зайчик-пострибайчик»https://www.youtube.com/watch?v=KaQoRPnMELo https://www.youtube.com/watch?v=3HLIWeZObAI
Розвиток мовлення
Тема: «Водохреща»https://www.youtube.com/watch?v=OT3yXqQukeY https://vseosvita.ua/library/svato-vodohresa-v-ukraini-109402.html
Фізичний розвиток
«Весела зарядка з тваринами»https://www.youtube.com/watch?v=yXV8vLaDInU
Малювання
Тема: «Лисиця-сестриця»https://www.youtube.com/watch?v=hmT3ndBalQw
Спостереження:
Тема: Зміни у природі взимку https://www.youtube.com/watch?v=IOO6GaCyopI
Дитина у природному довкіллі:
Тема: «Зимуючі птахи» https://www.youtube.com/watch?v=9GBYGtQFCgs https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-dla-ditej-starsogo-doskilnogo-viku-zimuuci-ptahi-84117.html
Аплікація
Тема: «Синички» https://www.youtube.com/watch?v=AXz6K4-nZJI
Часові відношення: «раніше», «пізніше», «потім»
https://www.youtube.com/watch?v=EWISHUFDBxw
Підготовка руки до письма:
«Пернаті перетворення»
Конструювання
Тема: «Пташка» https://www.youtube.com/watch?v=ztznJJb0hLQ
Мовлення дитини (художня література): «Вивчення вірша Галини Демченко «Снігурі» (мнемотехніка)» https://www.youtube.com/watch?v=pakSWwWAh6g
Ліплення
Тема:«Пташка» https://www.youtube.com/watch?v=aNsRBe83pgE
Розвиток мовлення:
Тема: «Годівничка для птахів» https://www.youtube.com/watch?v=-B4BXAv182A
Фізичний розвиток
«Лінива руханка на стільці» https://www.youtube.com/watch?v=WFmO5EDti10
Підготовка руки до письма:
«Пташині пригоди»
Дитина в соціумі:
«Від зернини до хлібини» https://www.youtube.com/watch?v=nI_Ky40cwdA
Малювання
Тема: «Синиця»https://www.youtube.com/watch?v=5iMPqtdkZgY
Дитина у природному довкіллі:
«Як живуть риби взимку…» https://www.youtube.com/watch?v=oHpaAEMxowY
Аплікація):
«Золота рибка» (з ватяних дисків) https://www.youtube.com/watch?v=_0Iv5qRkIjw
Спостереження:
За рибками в акваріумі https://www.youtube.com/watch?v=Oh6MT4W7ip0 https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-sposterezenna-za-ribkami-275018.html
Математика
Тема: «Рівності. Знаки порівняння» https://www.youtube.com/watch?v=7haVtf_LDbU
Підготовка руки до письма:
«Рівності» https://pin.it/2sx5Opl
Тема: «Рибка» (орігамі) https://www.youtube.com/watch?v=1orZdzDdCYY&t=52s
Мовлення дитини
(художня література): Слухання вірша
В. Бичко «Ти думаєш деревам не болить?» https://www.youtube.com/watch?v=tUp5X5dSPpQ&t=5s |
Дитина у світі мистецтва (ліплення): «Дерева взимку» https://www.youtube.com/watch?v=kQr8l9PJsYQ |
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Мій друг
Наплічник» https://www.youtube.com/watch?v=PjzkxaDywuI |
Спостереження Дерева в снігу |
https://www.youtube.com/watch?v=IzK8ljYipVM
Мовлення дитини:
«Ліс. Дерева. Кущі. Ягоди» https://www.youtube.com/watch?v=TXHqGTuGUw4 https://vseosvita.ua/library/zanatta-z-rozvitku-movlenna-lis-dereva-kusi-dla-ditej-starsogo-doskilnogo-viku-420702.html |
Особистість
дитини (фізична культура): «Вправи з кубиками» https://www.youtube.com/watch?v=TWVbMjrfiHw |
Підготовка руки до письма: «Лісоруби» |
Пальчикова гімнастика: Зимова https://www.youtube.com/watch?v=HHbK_FWnEVc |
Дитина в
соціумі: «Легенда про калину»
|
https://www.youtube.com/watch?v=_fwyCgPXqOg
Дитина в світі мистецтва (малюван «Зимова берізка» https://www.youtube.com/watch?v=Yq8fczrJXHo |
Спостереження: Калина під
снігом https://www.youtube.com/watch?v=A_xWWemLrbg https://www.youtube.com/watch?v=A_xWWemLrbg |
Дитина у
природному довкіллі: «Хліб – усьому
голова. Звідки хліб?» (інтегроване)https://www.youtube.com/watch?v=jr3hPI4EL98 https://vseosvita.ua/library/zanatta-v-starsij-doskilnij-grupi-ak-hlib-prihodit-na-stil-92313.html |
Дитина у світі
мистецтва (аплікація): «Пшеничний колосок» https://www.youtube.com/watch?v=osmi1b79vOw |
Експериментально-дослідницька діяльність: Проростання
насіння пшениці https://www.youtube.com/watch?v=DxRAV8SeavY https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-visivanna-nasinna-psenici-starsa-grupa-472924.html
|
Підготовка руки
до письма: «Порахуй та приготуй»https://pin.it/26Xzp57 |
Дитина у
сенсорно-пізнавальному просторі (конструювання): «Колосок пшениці» (модульне оригамі) https://www.youtube.com/watch?v=5Wyf8oJEj1s
|
Особистість дитини (здоров’язбережувальна): «Правила
поведінки взимку» |
https://www.youtube.com/watch?v=ylQWzPZk8Mk
Спостереження: За станом погоди: лютий https://www.youtube.com/watch?v=QhMsOmwy_QU https://vseosvita.ua/library/sposterezenna-v-prirodi-sposterezenna-za-stanom-pogodi-504836.html
|
Підготовка руки до письма: https://pin.it/4grR8ti «Бургер» |
Дитина в соціумі: «Правила поводження з хлібом» |
Дитина у світі мистецтва (малювання): «Хліб» |
Комментариев нет:
Отправить комментарий